Nog 1 nachtje.. - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Vivian Berg - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje.. - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Vivian Berg - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje..

Door: Vivian van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Vivian

29 Januari 2013 | Nederland, Maassluis

Hallo allemaal!

Nog maar 1 nachtje, en dan gaat mijn avontuur beginnen! Morgen om 12 uur 's middags vlieg ik naar Londen, daar zal ik 9.5 uur wachten voor m'n volgende vlucht richting ''Het land van de glimlach'', Thailand! Nu ik dit schrijf voelt het nog steeds zo onwerkelijk, het besef zal morgen wel komen, denk ik..

Even een kleine flashback..
In september 2012 ben ik na de havo begonnen met 'European Studies' aan de Haagse Hogeschool, na heel veel twijfels al vanaf het begin heb ik 2 maanden geleden de knoop doorgehakt om te stoppen met deze opleiding, en volgend schooljaar met een nieuwe opleiding te beginnen. (Ik hoop dus dat ik in deze 4 maanden tot nieuwe inzichten kom:))
De komende 4 maanden zal ik in m'n moeders voetsporen treden. Mijn moeder is ooit namelijk ook au pair geweest, weliswaar niet in Thailand maar in België, en was ze 24 en geen 17. Maar dat is maar een kleinigheidje. :)

Ik zal dus au pair zijn bij een Engels gezin wonend in Bangkok. De man is Engels en de vrouw is Russisch, en ze hebben een zoontje van 8 jaar, Rosska.
Toen ik laatst met ze aan het skypen was, vroeg ik naar Rosska zijn lievelingseten. Zijn ouders antwoordden met: 'Pizza Margaritha maar zelfs dan pulkt hij de tomaat en oregano er van af.'' Erg wennen hoef ik dus niet, want ook Milan weet van elke pizza, pasta of wat dan ook, de groene en gezonde stukjes er tussen uit te halen! haha.
Naast dat ik daar au pair ben, ben ik natuurlijk ook wel van plan om iets van het land te zien. Echt concrete plannen heb ik nog niet. Nouja behalve dan dat ik op olifanten wil rijden! HA. Dus dat moet vast wel lukken in die 4 maanden! :)

Ohhhh, ik had mezelf zo voorgenomen om niet alles op het laatste moment te doen, maar helaas.. is het alleen bij voornemens gebleven. Ahhhhh, waarom stel ik alles uit! Nouja, zorgt voor wat meer spanning, toch?

Via deze blog zal ik jullie de komende 4 maanden op de hoogte houden van mijn reis. Ik neem me voor om het wel goed bij te houden. Hopen dat dit niet alleen voornemens blijven, hihi.

Tot over 4 maanden!

Liefs, Vivian




  • 29 Januari 2013 - 22:13

    Joke Bal Van Vliet:

    Vivian heel veel geluk en wijsheid in Thailand hopelijk doe je er veel ervaring en wijsheid op voor de toekomst. Het zal je zeker vormen om voor de toekomst beslissingen te nemen.het is bijzonder om op jouw leeftijd deze beslissing te nemen ga vooral genieten en mooie ervaringen opdoen. Heel veel plezier een goede reis. Groetjes joke de vriendin van Diana ik zal je zeker volgen vindt dit ook heel spannend .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vivian

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 554
Totaal aantal bezoekers 4009

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 30 Mei 2013

Nanny diaries in Thailand!

Landen bezocht: